Appartement in LA en weekend in SD - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Kim Peet - WaarBenJij.nu Appartement in LA en weekend in SD - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Kim Peet - WaarBenJij.nu

Appartement in LA en weekend in SD

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

07 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Ik heb een erg leuke week achter de rug. Op mijn saaie stageopdrachten na, maar ik heb wel gezellige collega's op werk. Ik ben verhuisd van het hostel in Santa Monica naar mijn appartement in Westwood, Los Angeles. Het is een erg mooi appartement vind ik, met een super gaaf uitzicht. Ik heb toch huisgenootjes! Het zijn drie leuke meisjes: een Italiaan, een Chinees en een Duitser, haha. Een erg internationale woning dus. Ik woon op 13 hoog en slaap op een kamer met de Italiaan.

Wel minder dat het nu op een grotere afstand van mijn bedrijf is. Ik loop 's ochtends een stuk naar de bus, zit een half uur in de bus en dan ben ik op werk. Maar de buurt is erg gezellig en woon ik gelijk in een straat met leuke restaurantjes en handige winkels. Dit weekend ga ik de buurt wat meer verkennen.

Afgelopen weekend zat ik bij m'n beste vriendinnetje, haar moeder en haar moeders beste vriendin in San Diego. Het was een super weekend! We hebben onwijs veel gezien (lees dus ook veel gelopen, wat ik nog steeds in mijn benen en billen voel) en hadden erg lekker weer.

Ik kwam op vrijdagavond met de trein aan. Zaterdag zijn we naar de farmers market geweest, hebben bootjes gekeken en zijn naar Coronado geweest. In Coronado hebben Crysta en ik lekker geshopt en hebben we met z'n viertjes de zonsondergang op het strand meegemaakt. 'S avonds hebben wij gegeten op de gaslamp district, met erg interessante, Amerikaanse bediening. Het was een erg hyperactief meisje met een piepstem, waar wij wel om konden lachen.

Gisteren (zondag) hebben wij het Balboa Park bezocht, met veel bloemen, vlinders en bomen. Het was erg leuk en er was veel te zien. Toen hebben de dames mij afgezet op het treinstation. Ik ben niet fan van het openbaar vervoer (net als in Nederland), maar een treinreis overdag van San Diego naar Los Angeles is geweldig. De trein reed langs de kust en het was heerlijk om naar buiten te kijken!

En toen was ik weer thuis. Ik ben erg moe van het weekend en het werken, maar het was het zeker waard! Gelukkig ligt mijn bedje hier heel lekker :). Bedankt voor de leuke reacties! Ik vind het erg lief!

Liefs

  • 08 Oktober 2013 - 15:31

    Lisa:

    Jeeeeeej je hebt toch roomies! Super gezellig, ik hoop dat ze leuk&aardig zijn zodat je daar dus mee kan stappen, eten, kletsen :) :) :)
    Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt! en wat een suuuupervet uitzicht vanuit je appartement!

    Liefs van je liefste nicht :)

  • 08 Oktober 2013 - 20:32

    Opa En Oma VAdV:

    Dat ziet er goed uit, je appartement! En leuke kamergenoten, hoorde ik ook van Mama.
    Fijn ook, dat je zo`n leuk weekend had. Aan de foto`s te zien, ziet het er daar allemaal niet verkeerd uit!
    En dat alles met plenty sunshine. Gelukkig een beetje compensatie voor je saaie stageopdrachten. Hopelijk komt daar nog wel verandering in als je er iets langer bent.
    Veel liefs van Opa en Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 01 Okt. 2013
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 16066

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 01 Februari 2014

LA Trip

06 Januari 2017 - 30 November -0001

Backpacking Asia & Oceania

Landen bezocht: