Nog een maand te gaan! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Kim Peet - WaarBenJij.nu Nog een maand te gaan! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Kim Peet - WaarBenJij.nu

Nog een maand te gaan!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

11 Januari 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Wat gaat de tijd snel zeg! Over precies een week ben ik al weer lekker KLAAR met stage en dan zijn papa en Inge in Los Angeles voor 9 dagen! Daarna heb ik nog een weekje voor mezelf en ben ik mijn laatste week in San Diego bij Crysta. Ik vlieg terug naar Nederland op 8 februari.

Nu ben ik aan het eind van mijn eerste week na mijn vakantie. Ik heb het super gehad met mama en Robbin! We hebben veel van Los Angeles (en Santa Monica, Malibu en Long Beach) gezien, verbleven in een super gezellig appartementje naast het Dodgers Stadium, we zijn naar een wedstrijd van de LA Kings geweest en hebben Kerst gevierd in de zon. De laatste dag zijn we met Crysta naar de San Diego Zoo geweest.

Helaas ben ik niet 900.000 km gevlogen om huiswerk te vermijden, ik heb namelijk nog vier deadlines deze maand. Ik ben me nu dus vooral aan het focussen op die opdrachten, maar probeer nog een beetje te genieten van mijn weekenden. Eén van die opdrachten was wel erg leuk. De studenten in Nederland horen deze maand een presentatie te geven over hun ervaringen tijdens het stage lopen. Omdat de studenten in het buitenland daar niet aan kunnen meedoen hebben wij de opdracht gekregen twee korte filmpjes in elkaar te zetten. Een van deze filmpjes moet laten zien hoe onze ervaringen zijn met het gebied en de woonomstandigheden en alles en het tweede filmpje laat het bedrijf en jouw opdrachten zien. Ik dacht, misschien vinden jullie het ook wel leuk om deze filmpjes te zien, dus hierbij de link naar deze filmpjes.

Film 1: http://www.youtube.com/watch?v=-3GIsPkkWSI

Film 2: http://www.youtube.com/watch?v=L3VfC16p6SM

Dit weekend ga ik dus aan mijn opdrachten werken en morgen even met mijn collega Annika naar Santa Monica.

En hoe gaat het in Nederland? Veel regen?

Liefs

  • 12 Januari 2014 - 12:21

    Opa En Oma VAdV:

    Hoi Kim,wat hardstikke leuk om die filmpjes te zien! Zo krijgen wij een nog betere indruk van jouw situatie daar dan met de ook heel leuke foto`s! Overigens wel lekker rommelige ruimtes om in te werken, maar dat hoort erbij? Of gewoon ruimtegebrek? Dat center ziet er verder wel heel gaaf uit! En goed, dat je bij Peet je koffie haalt!!!Als je weer in Ned. bent moet je dat af en toe maar voortzetten.
    We kijken er al naar uit om je weer te zien! Leuk ook voor je, dat je dan meteen op kamers kunt gaan wonen!
    Veel liefs, Opa en Oma.

  • 13 Januari 2014 - 22:19

    Liesbeth:

    Je filmpjes zijn cool!!!! Goed gedaan hoor!
    Tot de 9e, kan ik je weer lekker knuffelen....
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 01 Okt. 2013
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 16029

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 01 Februari 2014

LA Trip

06 Januari 2017 - 30 November -0001

Backpacking Asia & Oceania

Landen bezocht: