Trip to Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Kim Peet - WaarBenJij.nu Trip to Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Kim Peet - WaarBenJij.nu

Trip to Las Vegas

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

19 December 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Afgelopen zondag vertrokken Annika, Jessica en ik met de bus naar Las Vegas. De reis moest 6 uur duren, we zouden om 6:55 ’s avonds aankomen. Helaas was de bus het daar niet helemaal mee eens, die besloot er halverwege mee te stoppen. Totaal hebben wij 3 uur langs de weg gestaan, Annika heeft daardoor een concert gemist, maar gelukkig hadden we goed gezelschap en kon ik van het uitzicht genieten. Om 10 uur zijn wij bij het hotel aangekomen. We hadden een erg mooie kamer met een geweldig uitzicht over de hele strip. We hebben ons even opgefrist en zaten om 11 uur sushi te eten.

Helaas was ergens een drankje drinken geen optie, zelfs in het hotel was het niet mogelijk ergens te zitten zonder dat Annika en ik verzocht werden de tafel te verlaten, omdat wij nog geen 21 zijn. Voor Jessica was dit minder leuk, maar uiteindelijk hebben we het gezellig gemaakt op de kamer.

De volgende dag hebben we Vegas in het daglicht gezien, iets minder spannend, maar nog steeds erg mooi. Het is een themapark voor volwassenen. Wat ook leuk was, is dat er overal al lekker veel kerstversiering hing, kerstbomen en zelfs een ijsbaan bij een hotel. Die hotels in Vegas zijn trouwens echt niet te vergelijken met wat ik ooit in Europa heb gezien. Enorm groot, prachtige lobby’s, winkels, casino’s uiteraard, zwembaden, spa’s, concertzalen, noem maar op. En van buiten zagen zij er ook erg mooi en groot uit. Wij zijn Caesars Palace gaan bekijken, Venetian en Encore.

Die avond zijn wij naar Cirque du Soleil geweest, voorstelling Mystere, in ons eigen hotel (Treasure Island). Geweldige show, we hebben veel kunnen lachen en super mooie stunts gezien. Onze baas had de kaartjes bij onze voucher gedaan, dus we hadden twee vrijkaartjes en één kaartje extra kost 85 dollar, dus bijna 30 dollar per persoon. Erg relaxed. Daarna zijn we bij Hard Rock Café wat gaan eten, waar helaas niet heel veel te beleven was, over het algemeen was het al best rustig in Las Vegas. Waarschijnlijk omdat de winterbreak nog niet was begonnen.

De volgende dag zijn Jessica en ik weer met de bus terug naar Los Angeles gegaan, terwijl Annika met het vliegtuig naar Dallas is vertrokken en inmiddels zit zij in New York! De terugreis was helaas ook niet zo´n pretje, een huilend kind voor 6 uur lang is niet zo chill.

Maar goed, nu terug in Los Angeles, ik begin straks met mijn LAATSTE dag stage voor de 3 weken kerstvakantie en morgen (voor mij vanavond al, om 11 uur) vliegen mama en Robbin naar LA! Morgenavond haal ik hen op van het vliegveld en vervolgens verblijven wij voor 9 dagen in een appartement in Hollywood!

Een fijn weekend alvast, ik hoop jullie allemaal snel te spreken!

Liefs, Kim

• 19 December 2013 - 21:55

Liesbeth:

Yeah!! Tot morgen! Xxx

• 20 December 2013 - 06:53

Cees:

Sowieso een hele beleving om eens in Las Vegas te zijn.
    Heel veel plezier met z'n drieën en geniet van de kerst in L.A.
    Ons zie je in januari bij je op de stoep verschijnen.
    Heel veel liefs van Papa xxx

• 20 December 2013 - 06:56

Cees:

En van Inge natuurlijk maar die slaapt nog :-) Tis hier nu 07.00uur 'sochtends.
    xx

• 20 December 2013 - 10:45

Opa En Oma VAdV:

Alweer zo`n leuk en enthousiast verhaal. Opa zei net, dat je daar de tijd van je leven hebt!
    Ook mooie foto`s! Dat gaat je ook steeds beter af, vind ik.
    Mama en Robbin ruim op tijd afgezet op Schiphol, al voor 7.30 uur. Intussen heb ik alle boodschappen gehaald voor morgen, voor onze kerstviering met de thuisblijvers van de familie. Als je dan nog met ons wil facetimen, dan bij voorkeur ongeveer tussen 9 en 10 uur `s avonds (hier).
    Inmiddels is het vliegtuig van Mama en Robbin nog steeds niet weg! Maar ze komen eraan,hoor!
    Een hele fijne tijd met elkaar!!! Veel liefs, Opa en Oma.

• 20 December 2013 - 17:38

Tessa:

Leuk Kim! Je maakt wat mee als je zo ver weg zit! xxxx

• 20 December 2013 - 20:39

Kim Van Peet:

Dank jullie wel voor jullie reacties! Ik zal tegen die tijd wel contact met Lisa hebben oma, verzinnen we wel iets leuks! Ik ben me helemaal aan het klaarmaken, vanavond haal ik mama en Robbin op van het vliegveld! XX