Klaar voor de feestdagen! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Kim Peet - WaarBenJij.nu Klaar voor de feestdagen! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Kim Peet - WaarBenJij.nu

Klaar voor de feestdagen!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

13 November 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo allemaal, hoe is het met jullie?

Ik zit hier lekker met mijn Gingerbread Latte (ik hou van de feestdagen!) te doen alsof ik aan het werk ben. Maar… we zijn al halverwege de week! En bovendien is het op dit moment 30 graden buiten, dus ik zal niet klagen.

Niet het afgelopen weekend, maar het weekend ervoor ben ik lekker met mijn huisgenootjes naar Malibu geweest! Heerlijk genoten van het weer en het uitzicht en daarna ergens gezellig gegeten. Verder heb ik het rustig aan gedaan, begin nu pas echt te merken dat 40 uur per week werken best wel veel is…

Het afgelopen weekend was ook erg leuk! Op vrijdagavond ben ik weer sushi gaan eten met m’n huisgenootje Mona, zaterdag ben ik met mijn collega gaan shoppen en zondag gaan sporten met Mona en ‘s avonds weer eens naar de Pier geweest. Ik ben helemaal gek op Santa Monica!

En er zitten nog veel meer leuke dingen aan te komen! Over twee weken is het Thanksgiving en ik heb van mijn baas toestemming gekregen om vrij te nemen vanaf woensdag, om met Crysta mee naar San Diego te gaan! Daar vieren we Thanksgiving en dat weekend (van mijn verjaardag) gaan we samen lekker Los Angeles onveilig maken!

Daarnaast hebben sommigen dit al op Facebook gelezen, maar voor wie niet: Mijn baas heeft alle stagiaires een trip naar Las Vegas cadeau gedaan voor Kerst. In december, vlak voordat mijn moeder en Robbin naar LA komen ga ik met mijn collega’s voor 3 dagen naar Las Vegas! Daar zullen wij een voorstelling van Cirque du Soleil bekijken! Mijn verjaardag, Vegas, Kerst met m’n lieve familie en misschien ook nog naar Disney met Crysta, ik hou van december! Jammer alleen dat ik Sinterklaas moet missen……… (haha)

Dat was mijn verhaal weer, hoe is het daar? Staan er stiekem al wat schoentjes voor de kachel? Kerstbomen al in huis?

Liefs

  • 13 November 2013 - 22:45

    Liesbeth:

    Een goeie decembermaand voor jou! Hier nog geen schoenen voor de kachel hoor, de Sint is nog niet aangekomen, en je weet: alleen het weekend dt hij aankomt mogen jullie je schoen zetten! En een kerstboom komt er niet in, wij zijn met de kerst in LA!!
    Xxx

  • 15 November 2013 - 03:21

    Tessa`:

    Wow, Kim, geen verkeerd cadeau van je baas! En wat leuk dat de stagiaire dat ook gewoon krijgt. Klinkt alsof je een behoorlijk leuk leven daar hebt, geniet ervan!

    Liefs Tessa

  • 15 November 2013 - 22:57

    Kim Van Peet:

    Dank jullie wel mama en Tessa! Ik heb het zeker naar mijn zin en ik kan niet wachten tot de 20e van december! Mama, we zorgen wel voor een minikerstboom in ons appartementje! Komt goed tijdens het christmasshoppen. Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 01 Okt. 2013
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 16033

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 01 Februari 2014

LA Trip

06 Januari 2017 - 30 November -0001

Backpacking Asia & Oceania

Landen bezocht: