Happy Halloween! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Kim Peet - WaarBenJij.nu Happy Halloween! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Kim Peet - WaarBenJij.nu

Happy Halloween!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

02 November 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Een beetje laat nog deze week, maar het was ook wel erg druk. Vorig weekend was erg leuk, heb lekker kunnen uitrusten en ik ben zaterdagavond weer naar de Santa Monica Pier geweest. Was super leuk en mooi belicht. Samen met mijn collega Annika heb ik daar wat gegeten en we zijn alle plekjes een beetje langsgegaan. Hing een leuke sfeer.

Begin deze week werd het allemaal wat chaotischer, appartement werd geverfd en ALLES was ingepakt in plastic toen ik thuis kwam. We hadden zelf niet de tijd gekregen om eerst alles een beetje op te ruimen of te fatsoeneren, dus alles wat in de weg stond hadden zij maar op onze bedden gegooid. Niet erg leuk om zo thuis te komen haha. De volgende dag hebben zij dit wel allemaal netjes opgeruimd en inmiddels hangt mijn kleding weer in de kast.

Daarnaast is er nog iets minder leuks gebeurd. Vorige week op een avond dacht ik leuk nog even een filmpje op mijn laptop te kijken, daarvoor sluit ik een externe harde schijf aan waar mijn films op staan, maar ik was in slaap gevallen. Volgende dag op stage kom ik er achter dat mijn internet het niet meer doet en de harde schijf is gecrasht. Inmiddels is ook duidelijk dat deze niet meer te redden is, dus ik kom als ik terug ben even bij iedereen foto’s verzamelen :). Mijn wireless internet is in de maak, ik krijg hulp op stage, van mijn vader en van een collega van mijn moeder, TOP!

Donderdag was het Halloween. Zoals jullie misschien al weten is dat compleet anders dan in Nederland. Ik ben met twee huisgenootjes na werk (waar iedereen al in kostuum kwam) naar West Hollywood geweest waar een enorme weg was afgezet voor een feest. Het was erg leuk, ik heb de gekste dingen gezien. Zelf had ik geen kostuum, maar met wat tips van Crysta heb ik toch nog een soort ‘Britney Spears-highschoolgirl’-look kunnen creëren voor tijdens het feestje.

Tot slot wil ik nog even opa en oma bedanken voor hun kaartje uit Parijs, die zij een maand geleden naar mij hebben gestuurd. Ik had woensdag namelijk voor het eerst ons postvakje geleegd. Had er niet echt rekening mee gehouden dat ik ook daadwerkelijk post zou kunnen verwachten haha :). Maar bedankt dus opa en oma, was een hele lieve kaart!

Nu lekker wakker worden met m’n ontbijtje! Jullie ook allemaal een fijn weekend!

Liefs

  • 02 November 2013 - 19:57

    Opa En Oma VAdV:

    Wat een leuk verslag en leuke en ook hele mooie foto`s!
    Blijf maar in je postvakje kijken, zeker ook zo tegen je verjaardag!
    Wat een pech, met je harde schijf. Wij hebben altijd ook vrij veel foto`s, die jij ws. wil hebben. En de foto`s bij je verslagen staan tenminste online.
    Heb je onze G-mail als reaktie op je vorige verslag wel ontvangen?(evt. op je mobiel?)
    Ziet jullie app. er nu weer helemaal spic en span uit?
    XXX

  • 02 November 2013 - 20:31

    Kim Van Peet:

    Hooi opa en oma! Dank jullie wel voor de reacties! Ik heb inderdaad alle foto's van Amerika in een gedeelde map staan, samen met nog wat andere foto's, dus dat is gelukkig in orde. En als ik terug ben kom ik nog even wat foto's bij jullie stelen! Het appartement ziet er weer helemaal prima uit. Er is inderdaad schoongemaakt en geverfd en ik denk dat we voorlopig geen overlast meer zullen hebben. Dikke kus! XX

  • 03 November 2013 - 23:38

    Tessa:

    Leuk verhaaltje weer Kim! En zo goed bezig met je blog...ik ben nu met mijn eerste bericht bezig..poeh poeh hard werken zo'n blog hihi. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 01 Okt. 2013
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 16024

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 01 Februari 2014

LA Trip

06 Januari 2017 - 30 November -0001

Backpacking Asia & Oceania

Landen bezocht: