Stage, stage, stage en een lazy weekend - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Kim Peet - WaarBenJij.nu Stage, stage, stage en een lazy weekend - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Kim Peet - WaarBenJij.nu

Stage, stage, stage en een lazy weekend

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

13 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Afgelopen week heb ik niet veel spannends meegemaakt. Ik ben veel bezig geweest met mijn stage (zoals de titel misschien al weggaf) en daarna was ik vaak pas zo laat thuis dat ik eigenlijk alleen nog maar met m'n huisgenootjes op de bank kon hangen. Wat op zich ook gezellig was.

De donderdagavond was wel erg leuk. Mijn bedrijf (acteerschool) komt af en toe ook in aanraking met het produceren van films en theaterstukken. Afgelopen donderdag stond er een "Red Carpet Event" gepland ter viering van de DVD release van een van deze films. Als stagiaires mochten wij hier dus bij helpen. Helaas ging het allemaal niet zo soepel als ik hoopte, er waren veel mensen die ik niet kende en moeilijke namen om van 5 verschillende lijsten af te strepen. Bovendien zat mijn baas naast me die iedereen wel kende en maar gewoon binnen liet, terwijl ik braaf mijn werk probeerde te doen. Achteraf was zij hier gelukkig wel tevreden over haha.

Verder vond ik het leuk om mensen te zien die ik ook van de trailer (nee de film zelf heb ik niet gezien) herkende. Het was allemaal erg 'Hollywood', maar ook een paar wat minder vriendelijke modellen en acteurs, die duidelijk hun eigen redenen hadden om het feestje bij te wonen. Was wel weer een moment om met mijn collega's over te kunnen lachen.

Op vrijdagavond ben ik met één van mijn collega's (een meisje uit Duitsland) chinees gaan eten in Santa Monica, om de week goed af te sluiten. Het was erg gezellig en ik zal even een foto van ons plaatsen. Verder heb ik helaas niet zo veel foto's van deze week, vanwege het gebrek aan spannende gebeurtenissen.

Dit weekend dus erg lui geweest, een beetje boodschapjes doen en de was, filmpjes kijken (de zon schijnt niet) en eindelijk aan een verslag beginnen over mijn eerste leermomenten op stage.

Ik hoop dat jullie ook een leuke week hebben gehad en ik hoor graag van jullie! Liefs!

  • 14 Oktober 2013 - 12:41

    Opa En Oma VAdV:

    Gelukkig maar, dat je kon lachen om die paar onaardige mensen, die zichzelf ws. als grote sterren zien en vinden dat je zo`n stagiairetje wel even kan afbekken.Zegt meer over hen, dan over jou!
    Maar het zal verder toch wel een leuke gebeurtenis zijn geweest om een keer mee te maken.
    Wij hadden het hardstikke leuk in Parijs. Lunch onder die hele mooie koepel in Au Printemps, die ken je vast van jouw recente trip naar Parijs. Gelukkig daar redelijk weer gehad, want hier is het PET!!!!!!!!!!!
    Leuk, je foto`s! Misschien ook een keer van je app. binnen of op je werk?
    Groetjes!

  • 15 Oktober 2013 - 00:15

    Tessa:

    Leuk blog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 01 Okt. 2013
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 16023

Voorgaande reizen:

21 September 2013 - 01 Februari 2014

LA Trip

06 Januari 2017 - 30 November -0001

Backpacking Asia & Oceania

Landen bezocht: